tisdag 6 oktober 2009

Ironiskt?

Ja så var det ju det här med ironi...
Igår klagade jag på noll graviditetssymtom och idag mår jag så illa att jag inte vet var jag ska bli av. Förstår inte hur jag ska orka jobba hela dagen. Jag känner mig grön i huvudet och är nu, redan efter 2 timmars arbete helt slut. Jag skulle kunna sova i 100 år om jag fick chansen.

Den som gapar efter mycket....får igen hundra gånger om?

Men jag ska inte klaga. Jag tackar mitt lilla foster för att h*n gör mig lugn idag.
Ett litet tecken på att allt är som det ska där inne är ju aldrig fel. Eller att jag i alla fall fortfarande har hcg (se länk) i kroppen.

Merci!

Nu är det lunch och jag måste äta massor så att illamåendet lägger sig. Annars blir det en kort jobbdag idag...


Lilypie Pregnancy tickers

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen det där med tröttheten. Jag orkade bara vara på jobbet på förmiddagen, somnade nästan sittande av trötthet... Men jag hoppas väl att tröttheten går över om några veckor så man kan bli människa igen :)

    SvaraRadera
  2. Ja ultraljudet idag gick bra. De trodde jag var i 8+3 så det blir ett nytt ultraljud den 4 november, så det ska bli trevligt :)

    SvaraRadera