lördag 10 oktober 2009

Shopping

Igår tog jag med mig lillasyster och drog ut på shoppingrunda på jakt efter ett par sköna jeans att ha nu under hösten.

Jag hade först tänkt att jag skulle köpa ett par vanliga jeans och sen dra på ett magband, (heter det så?), över midjan men min bästa storasyster ;) hade hängt undan ett par mammajeans på H&M och jag kände att jag i alla fall kunde prova dem. Aldrig förr har ett par jeans suttit så snyggt och samtidigt känts så sköna!
Jag var såld och att de dessutom var på rea, (249:-), gjorde att saken var biff.
De här jeansen är de billigaste i min historia.
Men jag kan erkänna att om Seven hade gjort mammajeans hade jag nog varit en kund!


Därefter kikade jag lite hemligt på barnavdelning och blev kär i en liten rosa stickad mössa. Jag var tvungen att ha den. Och det gör verkligen ingenting om det blir en pojke för då har jag säkert någon vän som får en flicka som jag kan ge den till. Det är ju lite av en babyboom i vår vänskapskrets.


Så söt!
Lilypie Pregnancy tickers

1 kommentar:

  1. Hrmhrm, det var faktiskt din bästa storasyster som hittade OCH hängde unan jensen åt dig - mamma hade inget med dem att göra :-)

    SvaraRadera