söndag 18 oktober 2009

Trerätters hos syster

Kolla på denna länken som jag nyss fann här när jar surfade runt.
Det är ett foster i vecka 13, som Spralle Frallan, i 4D.

Helt fantastiskt! Tänk att Frallis ser ut så nu. Som en liiiten docka i min mage.
Ikväll blir det middag hos svärisarna där vi också ska hämta vår lilla hund som varit utlånad i nästan en vecka.

Igårkväll var vi hemma hos min syster och hennes lilla familj med min lillebror och hans sambo och firade min sambo som fyllde år. Vi åt kall räkceviche till förrätt och helstekt lamm med ugnsstekta rotfrukter till varmrätt och hade en fantastisk Tiramisu till efterrätt.

Jag och sambon måste snart lösa vårt lilla boendeproblem så att vi kan bjuda igen. Vi har nämligen alldeles för liten plats för att kunna bjuda hem på trerätters.
Vi har snackat om att antingen köpa hus eller skaffa större lägenhet innan den lill* kommer.
Vad det blir återstår att se...

Lilypie Pregnancy tickers

1 kommentar:

  1. Vi är också i behov en större lägenhet då vi i nuläget bor i en tvåa och då bäbis tittar ut och blir några månader så ska den ju helst ha eget rum och då gäller det ju att hitta ett hus eller lägenhet. Inte alltid helt lätt :)

    SvaraRadera