torsdag 22 oktober 2009

Inglesina eller trehjuling?

Nupp/Kub närmar sig och imorgon efter lunchtid vet jag hur det står till där inne.
Är allt bra Fralle Sprallan? Ho ho?

Igår var mamma, jag och syster på Babyland och Babyproffsen och provkörde vagnar.
Jag kan inte hjälpa det men jag tycker att alla vagnar är så fula. Jag vill inte betala 10 000 för nåt fult. Jag har alltid föreställt mig med en snygg vagn när jag ska ha barn och nu finns dom inte.


Sambon och jag surfade runt i barnvagnsdjungeln och fann de här skönheterna. De är från italienska Inglesina och är helt fantastiskt söta. Kanske inte de mest praktiska vagnarna då de är ganska klumpiga om man jämför med dagens trehjulingar.

Först och främst ska Spralle Frallan må bra imorgon, sen ska det handlas barnvagn.

Nu ska jag äta... igen. Det är så gott med mat!
Lilypie Pregnancy tickers

1 kommentar: