lördag 3 oktober 2009

Pojke eller flicka?

Jag är så otroligt nyfiken på vem som ligger och skvalpar inne i min mage.
Om det är en han eller hon. Om bebisen är mörk eller ljus, bruna ögon eller blå.
Stor eller liten?
Jag kommer ta reda på könet så fort det bara går. Jag ska nämligen handla vagn och bebiskläder. Dessutom ska jag och sambon komma på ett lämpligt namn till den lill*.
Och DET är inte det lättaste. Vi tycker såklart helt olika.
Jag surfade runt på nätet här på arbetstid och fann denna kinesiska kalender som tydligen ska visa vilket kön bebisen har.
Enligt denna kommer jag få en liten flicka.

Ta åldern och korsa med den månad som barnet blev till (ägglossningen).
I mitt fall var jag 27 år när barnet blev till i augusti.
Om det blir en flicka återstår att se. Ge mig några veckor till...

Lilypie Pregnancy tickers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar