måndag 26 oktober 2009

På jobbfronten

Ikväll har vi varit på Koi för att testa den nya menyn. Allt såg verkligen så gott ut.
Tyvärr var det inte så mycket jag kunde smaka på. Jag fick nöja mig med välstekt Guy Cheezu och en rulle med friterad räka och spicy majo i. Alltså inget nytt.

But it's a small price to pay...
Fast de halstrade pilgrimsmusslorna luktade så jävla gott. Lukta men inte äta...
Och när vi satt där över ett värmeljus och snackade sög det i magen efter ett glas vin. Namnam...

Men det får bli Amé för hela slanten. Och mjölk! (Nästa graviditetsvecka börjar den lilla samla på sig kalcium till uppbyggnaden av skelettet).

Imogon ringer klockan 08.00 och sen är det full rulle. Jag kommer sitta på kontoret hela dagen och på kvällen inviger vi den nya butiken här i Malmö.

(Egentligen är jag flygvärdinna i SAS Danmark, men eftersom att jag inte får flyga med bebis i magen så jobbar jag just nu på L'ecole National här i Malmö.
Det är ett svenkst designmärke och vi har precis öppnat dess första klädesbutik på Södra Vallgatan 3. Jag kommer vara administratör för hemsidan och fixa med annat smått på kontoret. Vår hemsida är: www.lecolenational.com)

Det är ett väldigt roligt jobb och passar perfekt för någon som just nu håller på att bli tjock.
Jag tror inte jag kommer i min flygvärdinneuniform längre, men jag ska ju förhoppningsvis inte komma i den förrän hösten 2011.
Nu släcker vi de levande ljusen, inte för att vi ska gå och lägga oss utan för att här är så jävla varmt!

Lilypie Pregnancy tickers

1 kommentar: