lördag 4 september 2010

Vintage Stories by Kappahl

För ett tag sedan frågade jag ut ett stackars butiksbiträde på Kappahl om när deras nästa Vintage Stories-kollektion kommer. Butiksbiträdet visste inte detta (!) men sprang snällt runt till sina kollegor och frågade. Inte förrän första veckan i november kommer vi få njuta av de här harem- och tusen och en natt-inspirerande kläder. Jag längtar i alla fall!



Den här outfiten kommer göra sig så snygg på en storstadsweekend på Keila i höst.
Jag älskar byxorna.

Klänningen är underbart söt och jag älskar ju marinblått.
Kanske för att jag saknar min flygvärdinne-uniform?
Ett par vita "kalasbyxor" på detta så är saken biff!
Den får vi ha...

Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. åååå snacka om att jag ska shoppa lite, har äen sett en vit kofta med beige rosett i midjan! trevlig helg /natti

    SvaraRadera
  2. underbart.. är du flygvärdinna? fan va coolt i så fal (med risk för att låta som en barnunge =) kram

    SvaraRadera