fredag 3 september 2010

Fredag förmiddag

Imorse började dagen redan vid tjugo över åtta (!), lite väl tidigt för min smak. Men Keila "snackade" oss ur sängen. Hon babblar och babblar tills jag lyfter på huvudet och då är det precis som om hon fattar, "Vi ska gå upp!!!" och sprattlar och gör små "iiiiih-ljud".
Då är det inte längre så farligt att gå upp. Dessutom har jag märkt att jag, under den senaste veckan då Keila velat gå upp vid halv nio-tiden, fått gjort mycket mer än andra dagar. Idag har jag redan tvättat fyra maskiner tvätt och klockan är bara elva!
Vi har nyss ätit lite smakispuré och det var lika gott idag som igår. Keila får in en sked med majspuré i munnen, tänker efter, känner med tungan och så ler hon stort.
Och jag sitter mittemot och bölar av stolthet... Haha!
Nu ska vi göra oss redo för Babysim på Rund och Sund.

Har vi määär?

Annars är det mest tår som åker i munnen. Keila älskar sin stortå.
Det smackas högt när hon har den i munnen...

Jag hoppas verkligen hon inte kör detta som partytrick om si sådär 20 år...

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket, DU med <3

    Haha hade varit en hitt med det partytricket sen va!!? haha så vig hon är, Emilia är fortfarande inte alls intresserad av sina fötter, hihi!!
    Söta Keila, duktig hon är på att äta, vi ska också börja efter bvs på onsdag tror jag!
    Ha en mysig fredag så får vi snart bestämma en ny dag i nästa vecka!!
    Kramar på er <3 (tjatar på Mads om USA) men går inte så bra :(

    SvaraRadera