fredag 24 september 2010

Triss i fikor

Förra veckan passade Keila och på att träffa några av våra favoriter och vi fikade långa fikor dagarna i ända medans pappa var bortrest. Jag har aldrig varit en fika tjej innan, jag har alltid föredragit att gå ut och äta med mina väninnor och ta ett glas vin framför en latte och en vissen smörgås på ett café.
Men nu är det andra bullar, sen jag blev mamma fullkomligt älskar jag att sitta på ett mysigt café och prata om allt mellan grönt bajs och små söta klänningar.

 Världens sötaste lille Zack på ett fik på Hansa.

 Två bebisar i varsin hörna och mamma Nina.

 Är fikan avdragsgill?

 Keila passar på att mysa med Ludvig på en fika hemma hos Anna.
Dem håller handen, så gulligt!

 Stora Matteo gungar i "Rockan" medans de små ligger på golvet.

Alla barnen, från vänster: Ludvig, Keila, Matteo och Agge.

 Fika på Waynes (i Akademinbokhandeln) med bloggmammorna.
 Här är Janni och hennes lilla Emilia.

 Ska vi fika nu igen?

"Var inte orolig Keila, jag ska lära dig allt jag kan om att fika."
Betryggande ord från ett riktigt fika-proffs ;-)

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder på småttingarna! :)
    Visst förändras livet väldigt drastiskt när man blir förälder? Jag älskar mitt liv som mamma och kan knappt minnas vad jag gjorde innan Heaven kom till oss :)

    SvaraRadera
  2. Åh fina bebisar!! Fika är bäst! Hoppas att ni hade en mysig fredagskväll, hela lilla familjen. Kram!

    SvaraRadera
  3. hahaha, sista bilden va ju rolig=)

    SvaraRadera
  4. hahaha klockrent; tror faktiskt Ellen säger exakt det du skrev ;) puss på er

    SvaraRadera