lördag 4 september 2010

Semester

Jag vill åka på semester nu...

Nikki Beach, Miami 2007

5 kommentarer:

  1. Åh det ser mysigt ut! Vem vill inte ha semester nu..... :-(

    PS Du svettas om bobbarna på bilden :-)

    SvaraRadera
  2. Såg din kommentar först nu! Vi ses gärna en dag. Vi ska på sångstund på tisdag...vill ni med?

    Vi har köpt en Bugaboo Cameleon (helsvart, hehe!) och är grymt nöjda med den! Klart att den är sämre när man kör på grusvägar och så men det är en jättesmidigt liten vagn och det är så skönt att kunna ha honom mot mig. Den vita du pratar om, är det den med svart ram och benvit klädsen? All Black edition? GRYMT snygg den också!! Marc Jacobs har varit med o designat dom....och där blev jag såld! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. ooo men ni åker ju snart!! ja tjatar här hemma men går inge vidare.. Men jag har sagt att vi ska ut och äta i kph och det tyckte Mads lät trevligt, hihi! Men umani med två barnvagnar kanske inte är så poppis, hihi!! PUss på er

    SvaraRadera
  4. jag med.. vi ska åka i jul.. LÄNGTAR!! ska bli kul att ta med lilla trollet på sin första sol semester. JAg jobbar på JC säljare och inköpare på jeansen.. men nu veti fan va jag ska hitta på här näst.. ska läsa en kurs vad jag vet och kasnke jobba lite grann. Men jag vill byta spår nu. Ska ni resa snart? kram

    SvaraRadera
  5. hhaha ja dom gör ju det och det är inte bra!! jag vet inte riktigt hur veckan ser ut. vi ska på sån faderskaps grej på onsdag och bvc så då är jag i sve.. Men torsdag kanske? är allt bra med dig o lilla sessan? puss på er

    SvaraRadera