söndag 26 september 2010

Kalas för Frida

Igår gjorde Keila och jag oss fina för att gå på kalas. Vi hade klänning, finskor och diadem i håret båda två för klockan sju skulle vi befinna oss i Vellinge på stor middag för Frida som fyllt år.
Tänk att vi är 28 år nu! Är det verkligen åtta år sedan vi hade vår omtalade och galna 20-årsfest tillsammans? Var tar tiden vägen!?

 Kalasfina!


 Vid middagsbordet med god mat och gott vin.

 Har jag berättat att Henrik och jag förlovat oss ;-)
Lagom stor ring tycker jag...

 På baksidan av mitt placeringskort stod det: "Ta mat från dina bordsgrannar då och då".
Mina bordsgrannar trodde nog inte jag var klok som nallade gotter från deras tallrikar, haha!
Väldigt roligt hade vi. Jag tror, eller hoppas, att han som satt brevid mig fått "Att klaga" på sin lapp. För han klagade på allt. Att han hade ont i axeln, att maten var salt, att vinet var strävt osv osv... Haha!

Vi hade en jättetrevlig kväll. Jag ammade lilla Keila strax innan middagen vid halv nio och sen sov hon gott i sängen hela kvällen. Vid halv tolv gjorde hon ett gästspel och då passade jag på att ringa efter skjutsen och vid halv ett var vi hemma och Keila sov lugnt vidare i sin egen säng till klockan nio imorse.
Helt ok! Men den här mamman är allt lite trött...

Nu laddar vi för Pomp de Lux-party i Trelleborg. Att shoppa till lillskruttan blir man aldrig för trött för.


2 kommentarer:

  1. Vilken kul idé med placeringskorten! ;-)
    Och så fina ni är!

    Ha en skön dag i Palmernas stad! :-)

    SvaraRadera