måndag 20 september 2010

Måndag

Eftersom att Henrik varit bortrest så har Keila, jag och Bibbi bott hos mina föräldrar. Det är nämligen såhär att jag är dödligt mörkrädd och vågar inte sova ensam hemma. OM jag nu måste sova ensam så låser jag dörren in till sovrummet så att Henrik, när han slutat jobba framåt småtimmarna, får knacka på om han vill sova i vår säng. Har han tur så vaknar jag och släpper in honom. Hihi!
Anyway, det är alltid mysigt att sova hos mamma och pappa. Där är alltid så mycket folk och det händer saker hela tiden, vid middagen var vi idag 1o pers tex. Snacka om ljudnivå!
Men nu är är det skönt att vara hemma igen! Hemma är ju alltid bäst...

Vendela och Keila busar i soffan...

Keila drar Vendela i armen och det får man ju rätta till...

"Eeeeeeeej"

Keila håller fast Vendela...
Hehe!

Imorgon laddar vi för en riktig mysdag i mammaland!


4 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att du är så pass rädd?

    SvaraRadera
  2. Så mysiga bilder på dom!! Roligt när dom verkligen busar :) så sött!!
    Längtar tills imorg det ska bli bättre väder också :)

    Vi hörs om tid imorg!! kramar och godnatt!! (jag avskyr också att sova själv, är så mörkrädd, har nog bara sovit själv 2 gånger på flera år, haha)

    SvaraRadera
  3. Tack för idag, alltid lika mysigt, längtar till nästa vecka! hoppas gubben din har kommit hem och han hade massa fint med till både dig och Keila!

    btw.. är inte Keila galet lik din systerdotter på bilden när de sitter på rad våra godingar?! :)

    puss och gonatt

    SvaraRadera
  4. Aaw, vilka mysiga bilder på busfröna :) Är de lika gamla också?

    SvaraRadera