torsdag 2 september 2010

En dag på Dynäs

Igår åkte jag och Keila till Dynäs med Paulina, Matilda och Vegas. Dynäs är Paulinas familjs företag och dit åker vi ibland för att handla lite smågrejor till hemmet. Matilda är så glad kvällen innan hon ska dit att hon knappt kan sova... Det var ett tag sedan jag var där dock eftersom jag aaaalltid jobbat när de andra skulle dit. Men nu är jag ju mammaledig och kan följa med huuur ofta som helst! Vi hade jättemysigt som vanligt!

Vegas och Keila leker på filten, en filt som jag förövrigt beställde. En lapptäcksfilt.

Vegas hjälper Titti att beställa.
Keila ville hålla i katalogen och rafsa med fingrarna över bladen.

När det blev tråkigt att sitta i knät började Keila prova peruker (med hjälp av Paulina)

RASTA MAAAAN!

Afrooo MAAAAN

Lugg, rött hår och flätor passade Keila sådär i...

...

"Ungarnas hår har verkligen börjat växa..."

Efter Dynäs körde vi till Go Go Green i Limhamn och valde ut varsin sallad som vi åt hemma hos Matilda. Därefter snackade vi om allt som hunnits med den senaste tiden.
Tack för en mysig dag tjejer.

1 kommentar: