fredag 24 september 2010

Fredagsmys

Nu ska de här två föräldrarna ut och äta något gott. Mitt förslag är råbiff på Atmosfär eller någon god fiskrätt på Mrs Brown. Vad tycker ni?
Därefter ska vi planera en mycket efterlängtad resa.
Fredagen går helt i familjemysets tecken.
Vad ska ni göra denna fredag?

Update: Det blev inget restaurangbesök. Vi mös till det här hemma med Kina-take away, hyrfilm och lösgodis. Så kan det gå när man har en hund som inte vågar vara ensam hemma!
Men det är betydligt mysigare såhär. Lillskruttan sover gott brevid mig i soffan. Jag vill inte lägga henne i sängen riktigt än, för jag vet jag kommer sakna henne så mycket. Toffelvarning på mig eller?

4 kommentarer:

  1. Här hemma blir det fredagsmys:) vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Vi ska också planera resa!!!! What a coincidence ;-)

    SvaraRadera
  3. Låter som en trevlig kväll.Inte toffel men kanske lite beroende?:)

    SvaraRadera
  4. God eftermiddag söta.
    Så söt blogg med jätte fina bilder på din prinsessa :)
    Har läst att dina föräldrar bor i Trelleborg,,är det så att du är från den staden med eller? Ha en skön lördag.kram

    SvaraRadera