torsdag 30 september 2010

Hemma hos oss

Här hemma hos oss har jag försökt göra det mysigt och varmt så att Keila ska få växa upp med mycket mys och kärlek, precis som jag gjort.
Igår fixade och trixade jag och ordnade med nya blommor i fönstrena, satte in bilder i mina ramar och pysslade med allt i möjligt. Jag bjuder in er till lite visning av några godbitar i vardagsrummet/köket.
Jag blev faktiskt rätt nöjd. Vi trivs så bra i vår lägenhet och att bara vara vi hemma är det bästa som finns!

Keila och jag färdiga för dagen.
I bakrunden hänger en tavla med pappa Henrik.
Ja, han har en bläckfisk på huvudet och är iklädd endast ett förkläde.
Long story...
Fina rosa blommor som pryder fönsterkarmarna i vardagsrummet.

Karaffer som står redo inför nästa fest...

Gamla guldramar och babyskor från 1982.

Nu ska vi sova gott, klockan ringer tidigt imorgon.
Det är veterinärbesök för Bibbi och så ska vi dyka och simma på Rund och Sunds babysimskola.
Därefter ska vi fika i stan med lite vänner och på kvällen tänkte jag ta mig ett glas vin när Keila somnat.

1 kommentar:

  1. Visst vill man skapa en mysig uppväxt med en massa traditioner, ett varmt roligt och kärleksfullt hem :-)

    Fina ni är o gillar din tunika!
    Kram o natti

    SvaraRadera