fredag 17 september 2010

Bibbi och Keila

Keila har upptäckt hur kul det är att busa med Bibbi. Bibbi tycker dock inte att det är lika roligt. Hon är faktiskt lite rädd för Keila så jag får hålla koll på att Keila inte drar henne i pälsen. Det har hänt nämligen...
Keila ligger på magen och försöker förgäves ta sig fram mot Bibbi och sträcker sina små händer så långt hon kan. Men Bibbi går bara undan eller så närmar hon sig Keila försiktigt och slickar henne på handen. Och då sprattlar Keilas ben och hon ryser. Jag tror hon tycker att Bibbi är lite läskig egentligen...

Godmorgon kära läsare!

Biiibbiiii, kom hit så ska jag knipa dig!

Åh, varför kan jag inte krypa...

Åh så mjuk och fiiiin...

Hon ser kanske inte mig om jag smyger mig på henne...

Tiiiittiiiiitt...

Ah, vafan så går hon direkt!
Jag är säker på att dem kommer bli bästa vänner en dag.

2 kommentarer:

  1. vilka söta bilder! Hon är så otroligt söt din lilla Keila! Hade varit kul att se henne på riktigt nån dag! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilka underbara bilder! Jag tror Keila o Bibbi kommer ha mycket skoj ihop om nått år eller så! Tänk själv så roligt man haft med alla djur runt omkring sig under sin uppväxt. Kram!

    SvaraRadera