söndag 26 september 2010

Pomp de Lux-party i Palmernas Stad

Idag åkte Keila och jag på Pomp de Lux-homeshopping hos min syster i Trelleborg. Jag har aldrig handlat där innan och såg fram emot att titta på deras söta kläder och shoppa lite åt lillskruttan.
Det blev en proffsig, kort och koncist presentation av säljaren Sofia och så var vi igång, alla mammor, och shoppade till våra barn. Tyvärr var det inte så mycket kvar av de storlekar jag ville ha till Keila (80). Så jag fick nöja mig med betydligt mindre än vad jag hade tänkt...

 Det blev en söt byxdress i alla fall

 Och en liten tunika

 Och söta hårband till sommaren

 Till min besvikelse fanns inte tyllkjolen
i puderrosa i strl 80 kvar :(

 Ej heller denna tunika i puderrosa...

Och inte den tillhörande byxan... :(
Nu i efterhand ångrar jag att jag inte gick loss på hemsidan när kollektionen släpptes. Men jag är helt säker på att jag kommer hitta andra märken och homeshopping kollektioner som faller mig i smaken... ;-)

1 kommentar:

  1. Hej gumman!! så mycket fint dom hade va? vi har shoppat nästan samma saker, men när vi beställde så fanns allt!! :) vi måste bestämma en dag i veckan!! puss på er och natti natti

    SvaraRadera