torsdag 8 december 2011

Sex långa timmar...

Jag lämnade hemmet och Keila med hennes farmor och farfar för sex timmar sedan och jag har sådan sjuk abstinens efter min lilla bebis.
Åh att det går att saknar såhär mycket visste jag inte.
Om en timme ska vi lyfta med Gdansk där jag ska sova. Halv åtta imorgon bitti landar vi på dansk mark igen och gissa vem som ska hinna med 07.46 tåget till Malmö!?

Bara det här ovädret drar förbi...

Världens finaste Keila

Ja, jag har bara sminkat ett öga här.
Jag glömde det andra...

Imorgon ska vi mysa igen lillskruttan.

2 kommentarer:

  1. Jag kan längta ihjäl mig efter mina systerdöttrar så jag har nog en liten aning om hur det då känns för er mammor!
    Ja, inget dåligt väder, ska jobba ikväll (Bromma Flygplats) och vill jättegärna ha en lugn fredagskväll!
    Ha en härlig helg och hoppas du är ledig!

    SvaraRadera