fredag 30 december 2011

Prepping

Här hemma preppas det inför världens nyårsfest imorgon.
Det blir en salig blandning vänner och barn och Henrik och jag undrade just hur det ska gå.
Men allt går med lite våld och vaselin ;-)
Bara vi får inkopplat dvd'n så att den kan agera nanny till ungarna. Då löser sig allt. I alla fall för oss, Keila älskar "Trassel" just nu.

Nu ska jag dammsuga upp barr, granen åkte ut och det gör mig lite ledsen. Den var liksom min trofé där bland alla granar i djungeln.
Aja, det finns förhoppningsvis kungsgranar kvar till nästa år.

Note to self: Såga av en bit av stammen så att granen kan få i sig vatten...

2 kommentarer:

  1. Vi peppar också, ska sova nu så vi är pigga och glada :)!!!! Ses imorg!!!! WIEE!! puss på er

    SvaraRadera
  2. Haha, härligt. Allt går med de tre V:na, vilja, våld och vaselin :-)
    Trodde jag var ensam i världen om att uttrycka mig så ;)
    Ha en underbar fest och Gott slut! Upptäckandet av din blogg har varit en av årets höjdpunkter helt klart :-)
    Kram till er!!

    SvaraRadera