fredag 9 december 2011

Home at last

Det var en turbulent resa hem från mitt stopp. Väl hemma bjöd jag mina kärlekar på nybakat bröd och så fick de varsin present från Polen.
Henrik fick något till barskåpet (som vi inte har vi kör på kristallkaraffer istället) och Keila fick diadem med stora sidenrosetter. Polskorna kan!

Keila och jag körde hemmadag och sov middag, jag sov bara 3,5 timme inatt ju. Vi sov i två timmar och vaknade utvilade vid halv två när Venna och moster Oulla kom på besök.

Jag är fortfarande helt slut och ska strax sova. Imorgon blir det stor middag hos vänner och efter det fest ute. Och bäst av allt, Henrik är ledig...

Lille katt, lille katt..

Middagstrött

Målar målebok

Sötaste kusinerna
Keila har själv valt ballerinakjol och rosa tröja. I swear!!!

3 kommentarer:

  1. Så sött :-)
    Kan tänka att det blåste en del igår. I Göteborg har vi haft/har 36 sekundmeter i byarna

    SvaraRadera
  2. jag vet att Keila haft pusselmattan ett tag men vill så gärna ha den till Alicia i bokstäver och hittar ingenstans(bara siffror), vart köpte ni den??

    SvaraRadera