torsdag 8 december 2011

Lille katt

Vi började dagen med en mysig frukost. Keila behöver inte gå på dagis idag eftersom att jag inte ska flyga förrän till kvällen.
Henrik har precis gått till jobb och vi två myser i soffan till Pippi. Jag funderar på att hoppa ur pyjamasen och ta en sväng till Ikea. Alltid är det något man behöver.
Keila sjuder "Lille katt", hela tiden. Jag tror dem sjunger den mycket på dagis. Men hon sjunger bara "Lille katt" fast i rätt melodi hela tiden.
Jag tror Henriks hjärta smälte när hon sjöng för honom imorse...

Mysfrukost med ägg och "söttebulle".

Äpplejuice i finglasen
vi ärvt av Tante Oddny.
Varför inte liksom? Det är ju torsdag.

Igår fixade jag det sista rummet så nu är vi helt i ordning här hemma.
Keilas lekrum.
Och hon älskar det redan.

Jag drog in lekhuset och duschade av bit för bit i badkaret. Sen pyntade vi taket à la American style. Väldigt "oooooh"-igt och "woooow"-igt.

Nu tror jag vi tar en runda på stan.
Kram på er.

3 kommentarer:

  1. Du är för härlig du, Danni. Alltså när jag sitter och tittar på bilderna är det med ett stort leende, goa, söta Keila och så fint det blev.
    Så skönt att ni har kommit iordning. Ni får ha det så gott så länge, pussa sötisen och hälsa Henrik så mycket.
    Var rädda om er, stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  2. Gud så fint rum!! Älskar att det är så
    Rosa , soffan med dom söta kuddarna , sjukt fint💗

    SvaraRadera