fredag 16 december 2011

Det känns som om någon hånar mig...

You feel me?

Henrik! Kom hem!!! :(

Granen rasade när Keila och jag precis myst ner oss i soffan.
Jag trodde det var hela M-falangen som stod i hallen men det var bara vår lilla stora tunga Kungsgran som la sig pladask över Arnes bestseller.

Så jävla trist!
Jag som gjort mig till och köpt en "pump-julgransfot" för att jag själv skulle kunna få den att stå. Kände att jag inte kunde räkna med Keila där...

Det är bara på't igen. Granfan ska stå upp imorgon när jag checkar in 07.20. Han ska i vart fall inte ligga över bordet när jag äter frukost.

To be continued...

3 kommentarer:

  1. Näeee vad leds man blir! Hoppas det gick bra att få den på plats igen och att allt pynt klarade sig <3
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Oh no! på att igen!
    Ida

    SvaraRadera