måndag 19 december 2011

Framtidsplanering

Keila, Henrik och jag har ö-råd.
Det handlar om framtiden. Det diskuteras på allvar här hemma. Till det har jag och Henrik varsitt glas vin och Keila en mugg med "mjööööölt" och så en påse grillchips. Skitsamma att klockan snart är elva på kvällen. Vi har jullov och ska inte på jobb och dagis förrän 2012! I alla fall inte jag och Keila ;-)

Har ni en lika mysig måndagskväll som vi?

Vi håller ö-råd i Keilas lekhus...

Det delas ut pussar till mamma o pappa, nåt måste vi ju gjort rätt ;)

Två mot en...

8 kommentarer:

  1. YEEEEY! äntligen! ;)

    SvaraRadera
  2. Planerar ni syskon...?

    SvaraRadera
  3. Oh är det syskon på gång , mysigt ;)

    SvaraRadera
  4. Varför tror alla att det är bebis på G bara för att man andas ordet framtid...? Keila är ju bara drygt 18 månader, låt henne vara bebis ifred. ;-) Kul att ni ska flytta igen, och kul med den där låååånga resan också. Och grattis till miljardvinsten på lotteriet!!!!! Blir det den där nya bilen nu då? Puss puss, kramkraaaaaaam

    SvaraRadera
  5. Godmorgon! Hoppas det är ett positivt öråd, det lät iallafall mysigt! Jag fann din blogg bara för några veckor sedan och gillar såklart den då jag återkommer då och då =) Jag har för mig att jag läst att du är flygvärdinna, så då tänkte jag passa på att ställa en fråga ;) Imorgon åker vi till Thailand med vår dotter som är 2 1/2 år och resan är ju sååå lång så jag har packat ner mutor som klubba, kexchoklad, russinpaket, kex ja det mesta som hon kan sitta och pilla med. Är detta tillåtet att ha med som handbagage. Jag hade smått och gott med oss förra året igen och åkte då inte "fast"... men vad är tillåtet? Tips på annat Tack för en mysig blogg och er tjej är så underbart söt! Martina

    SvaraRadera