tisdag 6 december 2011

100%

...fick jag på CRJ-testet! Alla rätt.
Och så klarade jag säkerheten och brandövningarna. (Jag släckte ett säte som tog eld i en mock up-kabin.)
Ändå mycket avklarat på en tisdag...

Det hela firades med kebab från hörnan och julmust och så fixades det lite här hemma innan Keila nattades och Henrik och jag somnade i soffan till Sons of Anarchy. Det är så spännande nu att jag inte kan sova. Jag ska smygse ett avsnitt fastän Henrik fortfarande sussar sött här bredvid.
Det är jag värd ;-)

Är den fjärde verkligen den sista säsongen?
Kan det inte komma en till!?


7 kommentarer:

  1. Grattis till fullpoängaren, ha en fortsatt härlig dag.
    Stor go kram till er.
    Essie

    SvaraRadera
  2. Jo en femte ska komma! thank god....

    SvaraRadera
  3. Annelie (Alex mammakompis)7 december 2011 kl. 08:58

    Vi har precis sett alla fyra säsongerna i ett streck!! Vi kunde inte sluta! Och Jax är bara så snygg att jag dör, haha! Ska se det sista avsnittet i säsong fyra ikväll, det släpptes nämligen inte förrän igår den 6e! Men vaddå bara fyra säsonger? Det får inte stämma! Hoppas allt är bra med dig o att julmyset infunnit sig! Kram

    SvaraRadera
  4. Dom har skrivit på för 2-3 säsonger till, don't worry! Hade detta varit sista hade jag hoppat ut från balkongen ;)

    SvaraRadera
  5. Grattis :)

    Åhh vad är det för serie?!Behöver tips på en serie både jag och sambon kan se på... vi har ganska olika smak ;)

    SvaraRadera
  6. Sjukt bra serie! Dessvärre blir det lång väntan till nästa säsong. September 2012 börjar säsong 5. :(

    SvaraRadera
  7. Säsong 4 var ju löjligt bra - väntar med TOKSPÄNNING på nästkommande säsong. Som kommer om typ ett jävla år. *faller i koma ett år*

    SvaraRadera