måndag 5 december 2011

CRJ-kurs

Idag ska jag gå kurs på en ny flygtyp. Eller ny och ny, jag har flugit den innan jag blev gravid men jag måste fiska upp minnet innan jag blir certifierad på den igen.
Det är vår minsta flygtyp, en liten söt och snabb rackare.

Det kändes tufft att lämna en varm och gosig ungaspraga brevid Henrik i vår säng. Åh vad jag längtar efter henne redan...

Keila Krokodila.
Keila sover aldrig med täcke. Jag vill alltid stoppa om henne men hon sparkar av det. Själv fryser jag som en kylling om jag inte får borra ner mig under dunet.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild, kan tänka mig att det var svårt att åka ifrån henne. Tänkte köpa något till Keila i julklapp, har du några bra tips, kläder eller? Vad har hon för storlek nu? Ha det så gott så länge, pussa Keila från mig och hälsa Henrik.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  2. ååå de är ju helt underbara när de sover, så oskyldiga, varma och mysiga.. trollunge!

    SvaraRadera