lördag 24 december 2011

Gud Jol från oss

Keila har redan öppnat en klapp. Den största hehe...
Men den orkar vi inte ta med till mina föräldrar där julafton ska firas.
Henrik fick också en stor julklapp här på morgonen. Den får inte iheller plats i en bil...

Min familj har visst varit väldigt snäll i år. Både Henrik och Keila blev jätteglada.

Keila fick ett rosa kök av tomten och hon har inte lämnat det på tre timmar...

Och Henrik fick en sprillans ny damcykel, nu kan Keila åka fint till dagis.

6 kommentarer:

  1. Så gulligt. Hoppas ni får en bra jul!

    Sitter och tänker på de stackars barnen som växer upp i total förvirring och inte ens vet om de är flicka eller pojke. Blir så arg. Förskolan som är närmst oss och där jag har mina barn har börjat använda ett "genusperspektiv" och nu står de och säger att de vill att vi klär barnen könsneutralt. Så min dotter skulle inte få ha sina favoritklänningar längre och rosa är uppenbarligen en dålig färg för flickor. Alltså detta är helt sjukt. Hade min dotter inte varit så gammal att hon snart börjar lekis hade jag bytt dagis. Vi måste verkligen prata om det här för det är helt galet. Forskning visar ju till och med på att människor är födda med en könsidentitet och att genusvetarna snarare är ideologer än forskare. De avvisar fan all form av biologi. Det är inte vetenskapligt att redan ha en åsikt och inte undersöka. Blir galen på detta. Man känner sig så hjälplös.

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt fint kök Keila fått! Ser att nappen ligger i ugnen ;)! Får mandråps vart du hittade köket?
    Kram till dig och dina!

    SvaraRadera
  3. Underbart kök, ellen kommer gärna och leker en dag!!!

    och till anonym, jag hade då bytt dagis direkt ;)

    SvaraRadera
  4. Min åttaåring fick också ett kök. Hon leker fortfarande barnsliga lekar tack och lov! Hon är en sån där unge som man släpper ut för att leka på morgonen och kommer in vrålhungrig till middagen typ. Hennes syskon sitter mest med dator eller tv-spel. Mer lekungar åt folket!! ;)

    SvaraRadera
  5. Vilket superfint kök!
    Helt underbart!

    Till anonym: jag hade bytt dagis direkt.

    God fortsättning på er!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilket fantastiskt kök! Vart är det köpt? Vill ha sånt till min lilltjej, det skulla passa faboulos i den rosa lektstuga som jag hoppas kunna bygga åt henne!

    SvaraRadera