måndag 5 december 2011

"Bä bä mita lomm"

Vi har lagat korv stroganoff, tagit ett glas rött, gått igenom varenda liten barnsång med Keila och sett med tårar i ögonen hur hon gör rörelser till varenda en. Alltså hur stolt får man lov att bli innan man spricker?!

Nu sitter vi med mina questionnaires till imorgon då jag ska ta CRJ-testet och Keilan slumrar i soffan brevid.

Nu har vi det riktigt mysigt. Vardagen när den är som bäst. Jag längtar redan hem till imorgon. Vi trivs redan så jäkla bra i vårt nya hem!

Mamma, pappa och Keila 

"Kan pappa schumma (sjunga)?"
Eh nä...typ? ;-)

2 kommentarer:

  1. Min dotter kan typ inte sjunga. När hon sjunger med i texter pratar hon typ fram texten. Det kommer ingen melodi.

    SvaraRadera
  2. Sötaste lilla keila💗💗💗 jag måste med ha en ljus rosa stjärna till hennes rum!! Ha ha , alltid rosa. Var den ljus rosa eller ?? Från ÖB ?? Ska be Jonas köpa en imorgon då.

    Kram på er💗

    SvaraRadera