onsdag 7 december 2011

Let 'em say we're crazy

(Allt jäva skit försvann! Jag skulle gå in och redigera sångtexten och så hoppar datorn till och så är rutan tom! What the fuck!? Jag orkar inte skriva om det. Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev.)

Det handlade om mig och Henrik iallafall. Vårt förhållande. Åh vad ni kommer dö av nyfikenhet nu, ni som inte hann läsa ;-) De tär ändå ca 600 klick på bloggen sedan jag skrev det så några har väl hunnit...

Sammanfattningsvis: Det är fem år sedan jag blev kär i Henrik, fem år sedan vår första kyss.
Spänning, värme och fjärilar i magen. 
Att han fortfarande efter  så många år kan få mig att känna så gör det värt allt.
Vi har kämpat för att komma hit men det har samtidigt varit en rolig resa.
Bottom line, vad vore ett förhållande utan passion? ;-)


Let 'em say we're crazy, I don't care about that
Put your hand in my hand, baby, don't ever look back
Let the world around us just fall apart
Baby, we can make it if we're heart-to-heart

And we can build this dream together
Standing strong forever
Nothing's gonna stop us now
And if this world runs out of lovers
We'll still have each other
Nothing's gonna stop us, nothing's gonna stop us now



 

8 kommentarer:

  1. Mitt förhållande går upp och ner mest ner för tillfället. :( Tycker det är härligt att du skriver om upps and down
    Passion passion, vad vore ett förhållande utan passion? :P

    SvaraRadera
  2. Jag hann läsa ;-) :) /E

    SvaraRadera
  3. Grattis!! <3 =) Själv firade jag och sambon 12 år i söndags, hujedamejj!!! ;) Underbart!! <3

    SvaraRadera
  4. Jag älskar den bilden på er 3.
    Make love not war. =)

    SvaraRadera
  5. Härligt :-)
    Här är det mycket upp och ner, mest ner nu men det svänger fort så jag gräver inte ner mig. :-)

    SvaraRadera
  6. Jag hann läsa. Mycket fint! ;)

    SvaraRadera
  7. Ja, ett förhållande utan passion är puha....
    Mamma sa alltid att kärleken är som om man slipas tillsammans som diamanter och att ge och ta.
    Så keep going, njut av kärleken och vad f-n att vara lite tokig, är bara sunt, he, he.
    Pussa goa, söta Keila och hälsa till Henrik.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera