torsdag 11 mars 2010

Nytt från L'ecole National

Märket jag jobbar för L'ecole National, (eftersom att jag just nu inte får flyga för SAS), har fått in vårnytt i butiken och även ifall jag är gravid kan jag ju prova godbitarna i de lite större storlekarna...
Jättefina vårkavajer, kappor och kjolar. Kom in och kika i butiken i Malmö vid Södertull eller i Stockholm på Odengatan 70.

Dog tooth-rutig kavaj

Beige kortärmad trench

Funkar inte att stänga över magen...

Mörk kavaj med guldknappar. Redan en favorit!

Ja en sådan får det bli!
Perfekt till vitt linne, ljusa jeans och ballerina i vår.

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är!
    jag får också så ont i rumpan av att sitta för länge, undra varför hihi!
    När börjar din ledighet då? det är så skönt att vara ledig! :)

    vi har beställt en bugaboo :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. den var supersnygg!! jag har missat att den butiken finns i Malmö! får väl titta förbi nåndag! =)

    SvaraRadera