onsdag 17 mars 2010

Helgen som gick

I fredags bjöd vi hem Titti och Robert på middag i vår nya lägenhet. Jag skrattade mig halvt fördärvad under kvällen. Både Henrik och jag hade ont i magen av alla garv på lördagen när vi vaknade. Matilda är verkligen en "entertainer". Ifall hon någon gång skulle berätta att hon drömt något, så be henne inte berätta om vad... Hrrrmmm. I alla fall inte nu under graviditeten.
Vi hade jätteroligt, åt god mat och spelade Pictionary, (heter det så?).

Titti spexar...

Henrik och Robert

Jag var tvungen att hålla i magen annars hade jag skrattat ut bebisen!

Jag provkörde Bibbi i vagnen.
Där är det tänkt hon ska sitta om vi går långa rundor.

Dukat middagsbord i vårt kök/vardagsrum.

På söndagen blev det en tur med bilen, vi kollade möbler till bebisens rum...

Och fixade en dejt med Vendela i Trelleborg.

Puss på dig "socka sinden"!

Kan själv stå mot bordet nu...

3 kommentarer:

  1. hoppas allt är bra med er! Vilken klockren bild på hunden under vagnen! perfekt ju! och vilket underbart kök ni har!!

    SvaraRadera
  2. hehe den där titta verkar vara en väldigt skojjig typ;)

    SvaraRadera
  3. Haha! Malmö är ganska stort annars ;)
    Men visst, vi bor i Malmö. Fast ska flytta t Lund i slutet av maj. Dock kommer jag väl hänga i Malmö alltid. *Malmöbo i själen* Mamma och så bor här och många vänner. Men jag pluggar i Lund o mannen jobbar där... + att det är lite bättre för både barnet och hunden att bo där kände vi =) Men avståndet mellan Malmö o Lund är ju ingenting. Tar 20 min att köra, knappt! (Pendlar så gott som varje dag innan. Nu håller jag mig här hemma i Malmö)
    Självklart kan vi ses. Vi kan ses innan bebisarna får för sig att titta ut oxå :)

    SvaraRadera