onsdag 10 mars 2010

It's a winner

Igår kväll hämtade Henrik ut vår liggdel till vagnen som legat och väntat på oss i en barnbutik här i Malmö. Nu har vi alltså en Urban Jungle, Henrik som valt, men jag är glad för det nu. Den är superfin! Det beiga passar suveränt med allt rosa vi handlat till bebisen.
Medan jag stod och lagade Hasta Pasta pusslade Henrik ihop vagnen och provkörde den sedan i hela lägenheten. Han tycker helt klart att beige klär honom. Say again?

Därefter bäddade jag den, jag kunde inte låta bli, och bullade upp med filt och barnvagnsmobilen som vi köpte i Tokyo med lycko-katterna.
Sen vek jag alla babykläder fint och så fort Erich är klar med vårt skåp som ska stå i babyrummet ska kläderna ligga på hyllorna där, just nu ligger de i små storlekshögar på matbordet.

It's a winner!

Bäddat med söta filten från Tokyo och bäddset från Ilva.
Katterna ska hänga i kuren.

Henrik provkör på toaletten. Varför? Jo för där finns stora speglar...

Provar regnskyddet...

8 kommentarer:

  1. *asg* när jag ser bilderna på vagnen på toaletten :)
    Super fin vagn!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Har bara haft problem sen jag skaffade min piercing för många år sedan. Den trillade ur hålet av sig själv för säkert 4 år sedan och nu ser märket hemskt ut där hålet var, ångrar djupt att jag gjorde det överhuvudtaget! För sent nu=) Ja jag längtar också tills man kan använda alla sina gamla samt nya vårkläder. Hoppas ni mår bra denna dag? Kram Gabby

    SvaraRadera
  3. hahahahah, nörd-Henke :-) fast sött

    SvaraRadera
  4. haha =) ni kommer säkert bli supernöjda med vagnen! =)

    SvaraRadera
  5. vilket mysigt bädd-set till vagnen =)

    SvaraRadera
  6. Vad fiiiiin vagnen blev! Perfekt till en liten sessa! =)

    puss

    SvaraRadera
  7. Jätte fin och mysig vagn, den blir perfekt till lilla bebban tror jag. =)

    SvaraRadera
  8. Vad fin vagnen var :)
    Så mysigt att det börjar närma sig nu!!
    Allt bra med dig?
    Kramar

    SvaraRadera