fredag 26 mars 2010

Prinsessklänning till prinsessan

En riktig prinsessa ska ju såklart ha en fin prinsessklänning. Den här hittade jag på H&M igår och kunde helt enkelt inte låta bli även ifall jag lovat mig själv att nu får det vara nog med kläder till lillan. Det är min garderob som behöver uppdateras, ja även Henriks.

Visst kan man inte motstå..? Det lär bli fler sådana här stassar...

Med rosa tyll, som den blivande mamman är tokig i, som underkjol!
I love H&M! 149:-

Kanske blir denna midsommarklänningen? Jag tog nämligen strl 2-4 månader.

6 kommentarer:

  1. Det var en riktigt söt klänning =)
    Och ja. Rs-virus är inte roligt. Är oxå rädd för det. På oss "gamla" är det ju inget, men tänk på de pyttesmå barnen... Nej usch farligt! Vanliga bakterier o så får dom ju från oss. Det är okej. Men kan tänka mig att många är dåliga på handhygien (tänk bara på vart man har sina händer varje dag....) och sen ska de TA i MITT BARN... *hua* nej. Det är inte ok. Haha.
    Kram

    SvaraRadera
  2. aww den klänningen är så fin!!

    Ja snart tycker jag hon kan komma, magen är ju sprängande nu, hihi och jag längtar så mycket!
    Hur mår du?
    Sen kan vi ju ses med våra sessor också, så mysigt!
    kramar

    SvaraRadera
  3. Haha, jag är exakt likadan ja. Fick veta för ett par veckor sen att vi väntar en liten flicka. Är i vecka 20 nu och detta ofödda barn har fasiken större garderob än både mamma och pappa tillsammans :D
    Men men, man får passa på att skämma bort dom när dom är så små att dom inte förstår att dom blir bortskämda ;)

    SvaraRadera
  4. Söt klänning! Det finns så fina kläder till flickor, synd att det inte fanns lika mycket till pojkar. =( Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Ja det är så himla skönt! Nu får hon komma när hon vill, ooo som jag längtar!
    Mår du bra?
    ja det hade varit så mysigt, så roligt med bebissnack, hihi!

    Hoppas ni får en mysig lördag! kramar

    SvaraRadera