fredag 12 mars 2010

Helium

Jag är sjukt sugen på heliumballongerna som står runt babysängen i vardagsrummet.
Jag skulle vilja stå hemma vid spisen när Henrik kommer hem och ha andats in lite helium och hälsa honom välkommen hem. Jag blir full i skratt bara av tanken på hans min, haha!


Känns som att ballongerna från överrasknings-babyshowern gjort sitt nu... Så lite kan man väl få smaka?
Får man andas in helium när man är gravid? Någon som vet?

I så fall ska jag roa mig med det ikväll när Titti och Robban kommer på middag.
Oh Gud vad jag är lättroad just nu. Det kanske beror på att Henrik och jag stannade uppe halva natten och tittade på Prison Break, första säsongen.
Henrik la huvudet på magen och fick kontakt med bebisen, hon buffade på honom och vred sig lite när han pratade med henne.

Tänk att vi ska få en flicka, sa han saligt.

Ja tänk...

2 kommentarer:

  1. hahahahaha! Fy fan vad roleeeeeeeeet! Middagen är klaaaaaaaaaaar!!

    Förövrigt så tycker jag att SALIG är världens bästa ord!

    SvaraRadera
  2. Visst är det Titti! Det är så beskrivande... Tur att "salig" finns.
    Ses ikväll! Fan packade vi ska bli på zoka zola! ;)

    SvaraRadera