måndag 15 mars 2010

Magen vecka 34


Så här såg magen ut imorse innan jag gick till jobb. Lite har den väl växt sedan sist jag la upp bilder. I morgon ska vi på tillväxtultraljud och se vad bebisen väger och få veta vad hon beräknas väga när hon kommer ut till oss. (Jag skulle egentligen gjort det förra måndagen men jag sköt upp det en vecka eftersom att jag kunde få en bättre tid i morgon och slipper då ta ledigt från jobb).
Det blir mitt sjätte och sista ultraljud, nästa gång vi ser henne är det på riktigt...

2 kommentarer:

  1. Oh jag var idag!! Fantastisk upplevelse Danni! Nu är det på riktigt. Kram Anna Zimmer

    SvaraRadera
  2. Å va rund och fin magen är!! Ja den har absolut växt sen sist jag såg den här på bloggen!

    Ingår det hos er att man får ett tillväxtultraljud? Det gör det inte här...men jag skulle väldigt gärna vilja ha det. Är sååå himla nyfiken!
    Kram

    SvaraRadera