måndag 1 mars 2010

Flytten

Nu har vi flyttat ifrån vår mysiga lägenhet på Gamla Väster. Det gjorde ont i hjärtat för jag har trivts så bra där men det var dags för nytt så att bebisen får plats.
I torsdags gick flyttlasset till Drottningtorget här i Malmö, till en helt fantastisk lägenhet som vi liknar vid en New York-våning. Ni ska såklart få se bilder när allt är på plats.

Som ni kankse förstår tar det lite tid med att flytta internet, därför bloggar jag just nu inte lika aktivt.

Mitt i all flytt var vi på melodifestivalen med mamma och pappa och efter det åkte vi hem till dom och åt kinamat. Det är ungefär det mest spännande som hänt i mitt liv den senaste tiden. Jag är så trött att jag knappt orkar bära mig själv till sängen längre. Och flytt och stress gör inte saken bättre.

Nu ska vi bara komma i ordning, fixa babyns rum och jobba en månad till (går på föräldraledighet 1 april). Sen är det förhoppningsvis dags nästa månad... Om allt går som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar