tisdag 18 september 2012

Vad är det för fel på mig? Nakenbilder!?

Jag googlade nyss detta och blev full i skratt.
What's wrong with me?

Men det snackas så jäkla mycket om de här nakenbilderna på Kate att jag var tvungen.

Och ärligt, hon solar topless! Who cares? Dessutom är det inga jättepattar. Och så "hhmmöööörjor" ordentligt så hon inte ska bränna de.
Duktig prinsessa!

Jag har solat topless en gång i mitt liv och då brände jag tuttarna så det kommer jag aldrig göra igen.
Det var på Kos och jag var typ 18-19 och en gammal grek satt på en kulle bakom vår stranddyna och drog en handtralla.
Alltså ingen trevlig upplevelse alls.

Nä usch, nu blev jag illamående...

3 kommentarer:

  1. Hej Danni.
    Är ofta och inne och tittar till din brors blogg då hans öde berört mig starkt. Brukar då titta in hos dig också, idag blev jag full i skratt vi läser samma böcker och samtidigt just nu läser jag också Morgon i Jenin och innan dess Niceville.
    Inte så konstigt kanske men med tanke på att jag är en "äldre" kvinna så är det bra böcker. En undran vad flyger du med för bolag? Det känns som jag blivit servad av dig. kram Tina i Örebro

    SvaraRadera
  2. Var också tvungen att kolla, vad är det om, egentligen? Och ja, hon solar topless. Hur det kan bli en världsnyhet är en gåta.
    Flög till Malmö häromdagen, utan vin och bensodiazepiner, tyckte jag var jätteduktig! :-))))

    SvaraRadera
  3. Tänkte bara höra, mailade dig i helgen om armband och satte in 50 kr x 2 i insamlingen , får man någon bekräftelse eller skickar du bara armbandet?

    Skrev i min dotterns namn, Thea Aikman

    SvaraRadera