söndag 9 september 2012

Dubbelskift

Idag har Keila och jag skickat över 40 st brev till er som väntar på armband.
Ifall ni tycker kuverten luktar köttbulle så är det för att Keila krängde ett halvt paket Mamma Scans medans hon hjälpte mig klistra på frimärken.
Just sayin'...

Jag hoppas ni blir glada för armbanden, jag lägger ner själ och hjärta och det tar verkligen tid att göra alla brev lika fina, därav väntetiden. Nu har jag cirka 100 st kvar att göra och de hinner jag nog de här tre dagarna jag är ute och flyger.
Jag borde ha fått iväg de sista senast fredag.

Jag sitter just nu på airport-standby och har redan gjort fem stycken. Det ni! Det kallar jag att jobba dubbelt.

Tack för ert tålamod.
Stor kram från Köpenhamn.

Jag måste göra blonda slingor igen.
Jag saknar att vara blond. Jättemycket!
Så det ska jag ta itu med innan helgens fest!

Jag är en sådan som egentligen inte tål förändringar...

11 kommentarer:

  1. Ser framemot att få post i veckan då! :) bra kämpat! Och tack för en bra blogg :) kram

    SvaraRadera
  2. Tack för de fina armbandet Danni!
    Ska bära de med stolthet och för att hedra Sophie!

    SvaraRadera
  3. Jobba inte ihjäl dej, Danni...den som väntar på nåt gott..du vet! Jag var inne och kolla på insamlingen, snart 50 laxar....vilket bra initiativ av dej, Danni!! Sophie e stolt, där hon sitter på sitt lilla moln och kikar ner....kram till dej o dottera din

    SvaraRadera
  4. Duktiga ni är!! :-) Tack så hjärtligt för det verkligen superfina armbandet som kom nu i veckan!! Så himla fint gjort!
    Bidrar gärna med några kartor frimärken, bara jag vet vart jag ska skicka dem.
    Tusen tack!!
    Bamsekram till er/Maria

    SvaraRadera
  5. Danni jag är överlycklig över mitt armband och du är helt fantastisk med ditt arbete du gör och den fina lappen du skriver som följer med. Fantastiskt gjort. Kram

    SvaraRadera
  6. Ni är så duktiga! Jag har på mig mitt armband hela tiden, och Henrik älskar att sitta och pilla på vingarna när vi myser, fiiin säger han.
    STOR kram <3

    SvaraRadera
  7. Är jätteglad för mitt fina armband, bär det med stolthet varje dag :)

    SvaraRadera
  8. Får kolla upp det där med armband, man vill ju gärna hjälpa till att stötta en sådan hjärtesak :)

    SvaraRadera
  9. Shit så bra! Mycket pengar till fonden. Ser framemot mitt.

    SvaraRadera
  10. Inga problems Danni, det är vi som skall tacka för det fina som du och din söta lilla hjälpreda gör. Blir så full i skratt när jag läser bloggen, om köttbullarna, he, he.
    Ha det så gott så länge, hälsa Henrik o pussa Keila.
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera
  11. Blev så rörd när jag hämtade posten idag, ett sånt fint brev och gulligt armband. Min 4-åriga dotter trodde det var till henne så jag får nog beställa ett till snart :) Hur länge går det att beställa? Kram

    SvaraRadera