måndag 24 september 2012

V I P-shopping

Vid lunchtid idag fick jag en länk skickat till mig för lite VIP-shopping på Lindex hemsida med anledning av Missoni for Lindex - together fighting breastcancer.

Och om vi landade på tid! Vilket vi såklart alltid gör...
Jag fick upp laptop'en på hotellet här i Amsterdam klockan tio i sex och tre minuter i var mitt köp genomfört. Det kallar jag kvalificerad shopping. Just nu står det över 3000 i kö på websidan för att komma in och lägga vantarna på massor av "zigzagade" klänningar och tunikor.

10% av försälningen går till bröstcancerfonden så det känns extra bra att ligga här i en stor hotellsäng och göra av med lite pengar. Faktiskt!





Jag har älskat Missoni sedan jag bodde i Milano och hade en pattern-teacher som jobbat för just Missoni. Hon lärde oss massor och jag minns att jag tyckte hon var ascool för att hon varit med och tagit fram massor av fina färgkombinationer till Missonis kända zigzag-mönster.

Can't wait for the delivery!

Nu middag i ett regnigt Amsterdam med söta kollegor.

1 kommentar:

  1. Var till affären idag och köpte en blus till mig och till dottern vantar, mössa och scarf. Mkt nöjd :)

    SvaraRadera