söndag 30 september 2012

Lediga familjen

Den här helgen har vi varit helt lediga och vi har bara varit tillsammans.
Igår åkte vi till mina föräldrar på Moules Frites och vitt vin och stannade till nu söndag kväll. Nu blir det mys i "foffan" och ett glas rött. Jag är ledig imorgon också. Skön måndag liksom...


Redo för middag hos mormor och morfar.


"Oj jau tappa gonen!"

Lille japanen.



Keilas bilder  på mig. 
Ny strategi från min sida, jag fotar henne och sen får hon fota mig.
Fair enough!


Varför hinner jag aldrig torka mitt hår!?


Idag blev det en snabbutflykt till Smygehuk.
På lagom avstånd från mina föräldrar innan söndagsmiddag.

Nu har jag skickat alla som skickade mail om armband den 19:e sep. Imorgon går jag på att göra de som skickade mail den 20:e och framåt. Ni som mailade innan och fram till 19 sep borde få era armband imorgon eller senast tisdag.

Bara så ni vet lite grann. Och är det någon jag missat, som skickat mail mycket tidigare än den 19:e men ännu inte fått något armband, MAILA mig så fort som möjligt.

Stor kram!

7 kommentarer:

  1. Men gud vad söööt Keila är!
    Hörde att vi kanske ses på frukost imorgon :-)

    SvaraRadera
  2. Söta unge, vilka härliga bilder, Danni.
    Skönt att ni har haft en mysig helg, gör gott att höra.
    Ha en fortsatt go kväll o var rädda om er.
    Pussa Keila och hälsa Henrik så mycket.
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera
  3. Behöver du hjälp med armbanden? Alltså att trä? Säg till mig i så fall!

    SvaraRadera
  4. Å va fin den rosa stickade tröjan/tunikan va <3 Kramar till dig

    SvaraRadera
  5. Så söt hon är! Ska försöka köra med den dealen med min 2-åring också... Hon ställer aldrig upp på bild nuförtiden..

    SvaraRadera
  6. Inte ofta som jag sitter vid datorn hemma numera och verkar inte få till det med inlägg via Iphonen. Men Keila är ju såååå söt, hennes mamma med för den delen. Speciellt bilderna där hon skrattar. Man blir så glad.
    Kram M

    SvaraRadera