lördag 22 september 2012

Mycket miljömedvetet matchande

Jag tycker det är nördigt gulligt att matcha kläder med Keila.
Jag vet att ni är många som tycker det är sjukt mesigt, men inte jag!
I Kappahls senaste miljömedvetna kollektion finns det klänningar med panda-mönster
som jag tycker är så söta. Dessutom i ekologisk bomull.


Till mamman...
Till Keilan...
Och till en eventuell lilla-moffar.

Ja, ni förstår Keila vill inte ha en tooorasyster längre 
och en lillabor har hon aldrig varit intresserad av.
Hon vill ha en lilla-moffar.
AWKWARD!



6 kommentarer:

  1. Lilla-moffar?! Låter ju sådär... ;) / Olle

    SvaraRadera
  2. Men såklart ni ska matcha!! Varför inte liksom! Ursöta klänningar! Kram <3

    SvaraRadera
  3. Haha, vad sött! Funderar nästan på att matcha med båda barnen o chocka maken när han kommer hem från jobb en dag.... :)

    SvaraRadera
  4. Vi har en lilla-morfar :-) min morfar, alltså barnens gammelmorfar, kallar vi för lilla-morfar. Vi har alltid kallat våra gammelmorföräldrar för "lilla-..." istållet för gammelmormor/morfar :-)

    SvaraRadera