onsdag 19 september 2012

Twenty a day


Jag skickar cirka 20 kuvert med armband om dagen. I vissa ligger det upp till fyra-fem stycken!
Helt galet!

Vi är sjuka här hemma så det blir mycket 
tv för Keila och göra armband för mig.
Keila kollar just nu Vi på Saltkråkan på norska.
Jag fattar inte varför hon ska ha det på norska.
Är hon norska?

I runda drag har jag gjort cirka 200 armband och har beställningar på 100 till...

Keep it coming!
Dela och blogga hur mycket ni vill.

Nu ska Henrik gå och posta dagens "twenty"!

15 kommentarer:

  1. Hör av dig när de lugnat sig lite så jag kan börja beställa julklappar!
    Och glöm inte hojta om de finns något jag kan hjälpa till med, du kan kanske bjuda in till armbandsverkstad...
    Sen tänkte jag föreslå/önska om du inte kan göra någon typ av nyckelring och/eller mobilsmycke.

    SvaraRadera
  2. Fniss, skrattar när jag läser att Keila vill titta på Saltkråkan på norska!! Det vill alltid min dotter också, fast det beror ju på att jag hennes mamma kommer från Norge. Följer din blogg och måste bara säga att du är en fantastisk kvinna och gör ett fantastiskt jobb med alla armband!!
    Krya på ditt lilla hjärta.
    Med vänlig hälsning,
    Anne-Mette

    SvaraRadera
  3. Du är fantastiskt! Men lägger du ut pengar för frimärke och pärlor själv? Betalar gärna mer så du tjänar lite på det oxå :) haha vad roligt att keila ska se på norska. Min dotter blir jätteledsen när filmerna blir på finska, norska, då skriks det högt tills man kommer och ändrat det :)
    Krya på er! Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart underbart :)

    SvaraRadera
  5. Idag kom mitt armband! Tusen tack! Så fin liten lapp du skrivit, vilket jobb du lägger ner!
    Kram Josefine

    SvaraRadera
  6. Klart Keila skall ha det på norska, det är ju ett så vackert språk, he, he.
    Hoppas ni kryar på er fort, du gör ett fantastiskt jobb, Danni.
    Hälsa Henrik så mycket, pussa Keila från mig.
    Var rädda om er, go kram
    Essie

    SvaraRadera
  7. Underbara kvinna som jag älskar din blogg, det är faktiskt min favvo blogg och då följer jag massvis....Du är såååå otrolig med all din styrka och omtanke och jag hoppas att alla i din omgivning vet hur fantastisk du e och uppskattar dig....Du verkar vara så geuint snäll, omtänksam och generös...Jag tror Sophie sitter i Nangijala och bara ler, ler för att hon vet att du, Rasmus och er familj kommer ta hand om hennes son på bästa vis och trots att hon inte är just där så kommer han få en fantastisk uppväxt med massa kärlek... Bara fortsätt vara den du e Danni, du e perfekt....
    Massa kramar från A

    SvaraRadera
  8. Åh vad duktig du är, armbanden är verkligen jättefina! Min mamma skulle göra en beställning till sig själv och mina systrar så snart jag har också ett :-) :-) :-)

    Och håll tummarna för att Keila blir tvåspråkig av detta, min bror blev fantastiskt duktig på engelska jättetidigt för han såg massor på engelskspråkiga barnprogram som barn!

    SvaraRadera
  9. Jag fick mitt fina armband igår och bär det med stolthet. Och tack för den fina "lappen" som följde med. Jag visar den för mina pojkar och förklarar. Tack fina du! Du är fantastisk som gör detta projekt! Sophie sitter säkert där uppe på ett moln och är stolt och lycklig som fick just dig till svägerska.

    Varma kramar
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Tusen tack för armbandet! Fick det när jag var hemma hos mamma och pappa nu i veckan och bär det nu stolt! Stor Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Åh!! Jag har via Malin sett dina fina armband!! Får jag beställa:)???

    Maria

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Lästerasmus och sophies blogg och har blivit otroligt berörd!
    Hur gör jag om jag vill beställa armband av dig, vill självklart hjälpa till att uppnå det nya målet.

    Med vänlig hälsning, Annika

    SvaraRadera
  13. Haha "är hon norska" du är ju underbar ;) och så fina de är dina armband! Fina på alla sätt! Precis som dig! <3

    SvaraRadera
  14. Hej Danni
    En lite hjälp på vägen..

    http://sussieblogger.blogspot.se/2012/09/ditt-bidrag-kan-radda-liv.html

    Kram
    Sussie

    SvaraRadera