torsdag 6 september 2012

Snart, snart, snart...

ByKiers nya höst- och vinterkollektion presenteras den 10 sep på deras svenska hemsida.
Nya stövlar, skor och textilier!  Och jag kan knappt bärga mig för kläderna de ska lansera vilket också är helt nytt för det här märket. Jag har tjuvkikat lite och det är ekologiska ullunderkläder, såsom bodies, tights och strumpor, som ska hålla Keila varm och mysig i vinter.


Jag har redan förälskat mig i några par nya skor till Keila.
Och hur söt är inte ponchon?

10 september... Glöm inte!


2 kommentarer:

  1. Tusen tack för det fina armbandet! Vilket engagemang... Så fint av dig att skicka armbandet med ett meddelande i en fin liten påse, blev mycket personligare! Kommer böra det med stolthet! Kram /natali

    SvaraRadera
  2. bykiers skor ser lite ut som bisgaard, men 30% billigare! bra!

    SvaraRadera