söndag 16 september 2012

Porrbok

Alla snackar om den där Grey och alla hans nyanser så när Lotta sa till mig att köpa boken och fnittrade förtjust när jag skulle betala blev jag nyfiken. Jävligt nyfiken!

Jag har hört både det ena och det andra om denna bok och det ska bli intressant att se om jag också tycker den är porrig. Hur som, den är på allas läppar dessa dagar och jag har precis läst slut en annan bok så nu ska jag ge mig hän åt Grey... ;-)

Någon som läst den?

Jag flyger som passiv crew till Amsterdam för ett långstopp.
Vågar jag öppna boken 10 000 meter upp i luften tro?!

7 kommentarer:

  1. Hihi ! Du får provläsa den uppe i luften ;)
    Jag har precis köpt den med man blir så nyfiken
    när den är omtalad! Börjar imorrn film ikväll :)
    Tack för fint armband och lapp
    Ha en fin kväll Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gör just nu! Vi kan ha bokklubb, Dada!

    SvaraRadera
  3. Har hört talas om den. Jag minns att jag skämde när jag läste Jenna Jamesons självbiografi på stranden i kroatien. När alla nakenbilder dök upp höll jag på att smälla av och tittade mig omkring för att se om någon såg vad jag läste om....

    SvaraRadera
  4. Goa Danni...fick just mitt fina armband, blev sååå glad! Ska på möte med jobbet ikväll och det ska få pryda min handled....en sån fin gärning du gjort....kramiz

    SvaraRadera
  5. Snart läst klart den,gillar den verkligen....

    SvaraRadera
  6. Tack Helen!!! Vad roligt att du tycker så. <3

    Amelie, jag är helt uppslukad av den där Grey. Han måste vara skiiiitsnygg ju!!!

    SvaraRadera