söndag 9 september 2012

"Schtuttis"

Jag var glad över dagens Stuttgart-stopp ända tills jag kom in på rummet och kom på varför jag inte gillar "Schtuttis".

Det där fönstret in till toan håller mig vaken hela natten...
Hello hej mördare i Scream-mask som står och vinkar. Kan ni se den framför er..?
Jag kan...

Jag är inte sugen på Coca Cola.
Jag är inte sugen på Coca Cola.
Jag är så jävla sugen på Coca Cola och det är bara för att det kostar 5 euro för 25 cl.

Oh no, nu knackar det på dörren!
Berättade jag att det inte finns någon kedja på dörrfan?

Tack för de här åren kära läsare.

10 kommentarer:

  1. hej! fick tips av en vän om din blogg och din brors blogg! jag blev oerhört berörd av er berättelse och beklagar djupt den sorg ni tvingas gå igenom. förlorade själv en nära vän för snart tre år sedan och hennes lilla tjej fyller snart 6 år. varje dag saknar jag henne och sorgen finns alltid där men den blir lättare att leva med till slut. jag har länkat till insamlingen i min blogg och hoppas nå fram till några iallafall och uppmärksamma din fina insamling! ha det gott! mvh therese

    SvaraRadera
  2. Åh nej! Du är väl ok !

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja den där dörren ser lite läskig ut. Kul på dagen, men jag håller med, den hade nog hållt mig vaken på natten...

    SvaraRadera
  4. Jag älskar din humor i dina inlägg så jag hoppas att du klarade natten ;)

    SvaraRadera
  5. Om du öppnar dörren, blir de inte mindre läskigt då?

    SvaraRadera
  6. Idag fick jag mitt fina armband! Vilket engagemang du lägger i detta, all heder till dig! Ska bära det vid varje tillfälle som ges! Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Hej Danni, idag fick jag mitt fina armband med posten! Det kändes verkligen speciellt
    att ta på det efter att läst ditt fina lilla brev som följde med! Jag ska bära det med ära
    och tänka på Sofie, kram Åsa i Helsingborg

    SvaraRadera
  8. Kan du inte hänga ett täcke över dörren'?

    SvaraRadera
  9. Det är ingen dörr. Det är ett fönster mitt i väggen... Jag la en kudde framför ansiktet så att jag slapp se det. :)) det e jobbigt åt att vara mörkrädd.

    SvaraRadera