tisdag 18 september 2012

Tävling!

Jag har varit hos Marina på Hår och Sånt på Fersensväg och blivit styrda. Det är sällan jag lockar mitt hår men det känns så himla roligt att göra vid det och känna sig  lite starlike för en dag.
Visst blev det fint?


Nu har ni chansen att vinna en Tvätt och klipp (till ett värde av 415 kronor) samarbete med Hår & Sånt på Fersensväg i Malmö så att någon av er kan få bli lite extra ompysslad av Marina. 
Allt du behöver göra är att gå in på Hår & Sånt och anmäla dig till deras nyhetsbrev,
gå in och "lika" på deras Facebook-sida samt länka till min blogg i ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar och skriv sedan varför just du skulle behöva lite extra ompyssling och en haricut i kommentarsfältet under detta inlägg. 
Svårare än så är det inte!



Tävlingen pågår till den 25 september då vinnaren dras.
Må bäste kvinna eller man vinna.

Lycka till!

9 kommentarer:

  1. Åh! Jag vill så gärna vinna, fick en hårbehandling av min man i födelsedagspresent, väntetiden var 5 (!) veckor och tiden skulle varit på torsdag, fram tills igår. Dom hörde av sig om att personen som skulle klippt mig har slutat, och kan snällt ta emot mig när han har hitta nytt jobb. Mitt hår ser förfärligt ut och jag är så ledsen, jag såg verkligen framemot att få gå till en ordentlig frisör, vilket jag aldrig gör.

    SvaraRadera
  2. Det är jättefint, Danni.
    Kram
    Essie

    SvaraRadera
  3. Hej.

    Tack för en rolig och härlig blogg som får mig att skratta många gånger.
    Jag är gärna med och tävlar då min lilla dotter lekte frisör på mig, ok jag erkänner jag satt på datorn och lät henne hålla på bäst hon ville och klippte av en stor tuss med en sax innan jag hann reagera. Jag kunde liksom inte bli arg på henne eftersom att hon snällt frågade först om hon fick lov att klippa mig och jag svarade ja eftersom jag helt missat att hon varit i köket och hämtat en sax. Så kan det gå!
    Hade tyckt det varit mysigt med lite ompyssling.

    Ha en fin dag. (Jag har ingen blogg)
    Bästa hälsningar
    Sara

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vinna en tvätt och klipp på Hår & Sånt för att du pratat så gott om frisören. jag letar efter en ny frisör då jag inte riktigt är nöjd med den jag har och jag är väldigt sugen på att prova din. Detta hade varit ett ypperligt tillfälle! :-)

    Malin

    SvaraRadera
  5. Så fint! Såna där lockar vill jag också få till, men det går bannemig inte. *sliter i håret*

    SvaraRadera