måndag 24 september 2012

Det er godt nok tidligt!

Åh så trött jag var imorse. Lördagens fest satte definitivt sina spår.
Jag ska tigga några bilder av Frida och visa er. Vi hade jättekul!

Nu sitter jag på basen och ska strax ha briefing innan vår tur till Brysselkål. Sedan blir det långt stopp i Amsterdam.

Med latte och puffiga ögon intog jag Öresundståget mot Kastrup.

Hejdå Malmö. Vi ses imorgon eftermiddag igen.

Ni är väl inloggad ikväll då Missonis kollektion för Lindex släpps!?

Om vi landar på tid i Amsterdam hinner jag precis i tid för att logga in datorn på hotellet och gå loss!

4 kommentarer:

  1. Synd att du inte flyger med KLM, hade varit kul att stöta på dig! Jag bor i Holland och åker ofta hem med just KLM.. Tror det är det bästa flygbolaget när jag vill till Borås iaf (om man inte räknar med Ryanair, men de vågar jag inte åka med just nu!)
    Eller kan det va billigare att åka Ams - Cph/Malmö sen tåg..?

    SvaraRadera
  2. Såg att Keila hade Bolibompa namnsdag idag! Grattis finaste Kelia!! <3

    SvaraRadera
  3. Hej du, tänkte på dig när jag flög hem igår :-)

    SvaraRadera
  4. Släpps den på nätet ikväll?! Hade jag missat.. Tänkte ge mig till en butik imorgon jag.

    SvaraRadera