tisdag 11 september 2012

Mål!

Vi har nått målet! Insamlingen jag startade i mars har idag nått det mål jag satte upp på 50 000 och det innan slutdatumet den 24 december.
Tack vare alla er fantastiska läsare och andra fina människor. Åh vad glad jag är!
När jag kommer hem idag ska jag höja målet. Det finns mer att göra.
Inte sant?

Igår kväll när jag gick och la mig varder nästan i hamn...

Och när jag vaknade imorse var vi förbi gränsen! Och så visar det sig att det är Lina, Sophies bästa vän och Julians gudmor som lagt den magiska hundralappen. Så himla roligt!

Förstår ni vilken fantastiks känsla det här är? Att få göra detta? Det lindrar en del sorg ska ni veta.

Vad tycker ni jag ska höja målet till?

26 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska dubbla! Helt klart! Tänk dig 100 000 kr! Det klarar vi :)
    Fick hem mitt fina fina armband igår, och funderar på att beställa två till, ett till min mor och ett till min fina vän vars mamma också gick bort i bröstcancer när hon var lika liten som Julian. Men det måste vänta till löning, så jag hoppas att du fortfarande gör armband då?

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt!! Om slutdatumet är 24/12, så kanske 100 000 är lite mycket på 3 månader, men blev det 50 000 på runt 6 månader så kanske höjning till 75 000 är nåbart?? Om du fortsätter med armbanden så lägger jag nog in en ny beställning snart. Kram /Micke

    SvaraRadera
  3. Så underbart! Det är din kärlek och engagemang som har hjälpt till! Du är stark och har ett hjärta av guld Danni!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart Danni!!! Sophie sitter på sitt moln och ler ner mot dig. Bär armbandet med stolthet och sprider budskapet.
    Säg till om man kan hjälpa till på något sätt!

    SvaraRadera
  5. Det är helt fantastiskt!! Så jäkla skoj , det var en väldigt bra idé med armbanden, fler sånna idéer !

    En gala? Alltid velat gå på gala...du kan vara konfrancier :)

    SvaraRadera
  6. Jag är inne nästan varje dag och kollar insamlingen. Gillar min tajming med 50000 kr-strecket :) Så galet att det blivit så mycket pengar på ett halvår. Härligt! Höj det till 100 000 med slutdatum mars 2013! :)

    SvaraRadera
  7. Fick mitt fina armband i postlådan igår! Vilken fantastisk insats du gör:) Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Bara himmelen är gränsen... ;)
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  9. 50 000 på såhär kort tid?! Jag säger varför inte 50 000 till? 100 000, det fixar vi! Jag beställer ett armband idag! <3 /Frida

    SvaraRadera
  10. Klart vi grejjar 100 000!!
    Jag beställer armband i dag!!
    Och ska sprida budskapet.. Snart kanske du får sitta och pärla på heltid ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Jag vill gärna beställa ett armband, hur går jag då tillväga? Grymt jobbat Danni!
    Mvh,
    Sara

    SvaraRadera
  12. Så fin insats du gör. Kan du inte knåpa ihop ett fint inlägg som man kan dela på Facebook inför oktobermånad då många gör en extra insats för bröstcancern. Om alla delar på sin facebook sida och blogg borde ni få ihop mycket pengar till forskningen.
    All lycka till!

    SvaraRadera
  13. Jag tror absolut att du kan nå 75 000 till jul. Jag hoppas verkligen att du har tänkt fortsätta göra armbanden för jag har tänkt lägga in en beställning snart, men tänkte vänta tills slutet av månaden.

    SvaraRadera
  14. Det du gör är beundransvärt! Bra kämpat! Jag väntar med spänning på mina armband... :-)

    SvaraRadera
  15. Underbart Danni, vilken kämpe du är :) Minst 100 000 till!

    SvaraRadera
  16. Åh tack Danni för det fina armbandet som låg i postlådan idag!! Jag fällde en tår när jag läste det fina kortet du skickade med. Tänk vad man kan uträtta och vad starka vi blir tillsammans :-) Kram

    SvaraRadera
  17. Får vi dela det på Facebook?

    SvaraRadera
  18. Hej,

    Tänkte självklart skänka en slant men skulle så himla gärna vilja ha det fina armbandet, hur gör jag för att få det? Självklart betalar jag för det, älskar allt som har med välgörenhet och göra!

    Vänlig hälsning
    Alexandra

    SvaraRadera
  19. Grymt jobbat! :) Om du fortsätter att göra armbanden ett tag till så beställer jag snart (har precis blivit en fattig student och köpt kurslitteratur för flera tusen...) Höj till 100 000!

    SvaraRadera
  20. Du är ju bara så bra! Vet du det? Nu känns det fint att man hjälpt med på ett hörn
    Kram på dig

    SvaraRadera
  21. Har tänkt flera gånger att jag ska skänka en slant när jag läst din blogg, men har varit lite som Alfons "Jag ska bara" Men när jag nu såg att ni nått ert mål satte jag genast in en liten peng så ni kan fortsätta sikta ännu högre för att nå ett nytt mål!

    Tack för en fin blogg och för det engagemang du lägger ner på denna hemska sjukdom!!!

    FUCK CANCER/ Madelene

    SvaraRadera
  22. Du är så himla bra!! Underbar människa!

    SvaraRadera
  23. Oj! Jag säger bara OJ!! Oj, vad glad jag är att mitt förslag på 75.000 var helt fel. Oj, att det kommit in nästan 50,000 sen 11 september (91.500 nu). Oj, tänk att det är två månader kvar till slutdatumet(?). Vad ska du nu sätta för mål? Bamsekram Micke

    SvaraRadera