söndag 4 november 2012

Modig

Idag gick Keila på bio för första gången. Vi såg Modig i 3D och jag tänkte först att Keila kanske skulle vara för liten för att sitta med glasögon på i en och en halv timme men hon klarade det galant och förstod ganska snabbt att filmen blev till en helt annan upplevelse med glasögonen.
Vi gick med min syster och hennes Vendela, som är Keilas allra bästa vän.
Det var stora krokodiltårar som rullade på tjejernas kinder när vi skildes åt...

Väldigt spännande när björnen anfaller...

Mor och dotter Bäver.

Ja, jag har klipp in mig själv i bilden...
Nä, men det ser ut så visst?

Glöm inte tävla om ett iPhoneskal i tävlingen som pågår till imorgon. 
En perfekt farsdag-present om jag får säga det själv.
För att tävla går du in här.

Lycka till!

8 kommentarer:

  1. Alltså man blir ju toksnygg i sådana 3D-glasögon!!! Haha

    SvaraRadera
  2. Hahahaha ja ditt huvud ser ju helt inklippt ut!! Haha

    SvaraRadera
  3. Malva älskar den filmen. Den är så fin! (Stör mej dock på Amy Diamonds över-käcka röst haha)

    SvaraRadera
  4. Var filmen bra? Alltså hade en bra handling för barn i den åldern? funderar på att ta med haley.

    ps. vad har hänt med din syrras blogg? snart ett år!

    SvaraRadera
  5. Modiga sötisar<3
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera
  6. krokodiltårar= låtsastårar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta mig men när blev krokodiltårar låtsastårar???
      Essie

      Radera
    2. Krokodiltårar (Crocodili lachrymae på latin) är ett uttryck för hycklad eller spelad sorg. Uttrycket kommer från folkloristiska legender där det berättas om krokodiler som gråter för att locka till sig byten, eller krokodiler som gråter för de offer som de slukar. (ur wikipedia)

      Radera