tisdag 6 november 2012

And the winner is...

Julia, som haft en lite tuff tid med sin pappa men som nu håller på att lösa deras relation.
Jag tror också han hade blivit glad av att få bära omkring ett fint skal från Caseapp med sina barn på till sin nya iPhone.
Stort grattis Julia. Snälla maila mig på babybambola@live.se så vi kan skicka ditt presentkort till din mail så fort som möjligt.

Till er som inte vann har vi ett litet tröstpris, under november månad får alla mina läsare 20% rabatt på ett skal från Caseapp.se.
Använd rabattkoden babybambola när ni betalar och passa på att få ett fint skal med barnen, hunden, katten eller glassen. Eller varför inte ge bort ett skal i julklapp eller önska dig ett själv?


Än en gång stort grattis till Julia.
Det är inte så dumt att tävla ibland...

 ♡




3 kommentarer:

  1. Får man fråga hur lång "beställningstiden" är på armbanden?
    La en beställning för några dar sen, inte fått någon bekräftelse lr så.
    Tänkte att det är bäst att fråga! :o)

    SvaraRadera
  2. Hej gulliga Danni du har fått en blogg award av mig Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blev nu :D Det gjorde ju verkligen min dag! & Han blir nog minst lika glad kan jag lova! Tack fina fina du!!

    SvaraRadera