torsdag 22 november 2012

Dagistjejen

På Keilas dagis får vi låna med oss ett us-minne hem som är  märkt "Keila" och där det finns massor av bilder som Keilas gulliga fröknar tagit av henne. Jag som alltid önskat att jag kunnat vara en fluga på väggen för att se hur hon har det på dagis kan få en liten inblick i hennes vardag.
Igår tog jag med det hem och fick sparat massor av bilder på vår dator.

Min stora flicka målar kottar som hon själv har plockat i parken.

Åh, jag kan inte fatta att hon är så stor och ingen lite bebis längre.

Målar på staffli.

Här är jag nog på stopp någonstans och har med mig hemmets enda borste, dags att inhandla en egen borste till Keila kanske...?


Himla bra att få de här bilderna varje månad.
Och så skönt att se Keila med sina dagisvänner.

Mitt hjärta alltså...


3 kommentarer:

  1. Åh, borde vara en lag på varje dagis ju!
    Va kul de måste vara att få se lite inblickar från dagis :)

    SvaraRadera
  2. På min dotter förskola har de börjat med något som heter Pluttra, som är en sida på internet. Där kqn vi föräldrar se våra barnsportfolie samt en slags dagbok med bilder vad de har gjort underdagen. Jag tycker detta är helt perfekt då min sambo reser mycket. Då har han chansen att gå in och kolla. Men framför allt att vi föräldrar tillsammans med våra barn kan titta. Helt perfekt! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Fint att få se vad dem gör!

    SvaraRadera